.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ممنوع المصاحبه شدن بهداد سلیمی!

سایت شمال ورزشی نوشت:پس از اتفاقات اخیر در فدراسیون وزنه برداری و اعتراض دسته جمعی عنوان داران المپیکی وزنه برداری به نحوه برخوردهای نا مناسب کوروش باقری سرمربی تیم ملی و مشاجره لفظی شدید بهداد سلیمی با وی در برنامه تلویزیونی همانطور که حدس زده می شد حسین رضازاده رییس فدراسیون وزنه برداری حق را به سر مربی تیم ملی داد.
او در یک موضع جانبدارانه همچون مصاحبه های قبلی خود عنوان کرد((وزنه‌برداران خواسته‌های خودشان را مطرح کردند. آنها مدعی بودند باقری در تمرینات برخورد بدی دارد، اما من معتقدم با برنامه‌هایی که داشتیم سرمربی موفقی بوده و دلیل آن نتایج و مدال‌هایی است که در مسابقات جهانی کسب کردیم. حضور مربی دیگری منطقی نیست. در هیچ جای جهان هم چنین اتفاقی نمی‌افتد. اگر با خواسته آنها موافقت کنم ورزشکارسالاری می‌شود که برای وجهه ورزش مناسب نیست. به نظر من هیچکدام نباید به آن برنامه می‌رفتند. همه می‌گویند بهداد به پیشکسوتش بی‌احترامی کرده، نباید اتفاقی می‌افتاد که کسی دوست نداشت))
البته بعد از این صحبت ها که دیروز پس از برگزاری جلسه حسین رضازاده و وزنه برداران المپیکی مطرح شده بود بهداد سلیمی در پاسخ به سئوال خبرنگاران اعلام کرد: من قصد ندارم حرفی در خصوص جلسه امروز بزنم. در واقع پس از موضوع چهارشنبه خودم را ممنوع المصاحبه کرده‌ام و می توانید در خصوص جلسه از دیگر وزنه برداران حاضر در جلسه سوال کنید.
اگر چه در ممنوع المصاحبه کردن بهداد سلیمی از سوی خودش و یا دیگران خبری در دست نداریم اما حق را به این قهرمان و افتخار مازندرانی می دهیم که فعلا" در قبال حق خود سکوت کند. چرا که در کمتر حالتی شاهد دفاع مدیران ورزش استان از ورزشکاران در رده های ملی بوده ایم .
ضمن اینکه در زمانی که به راحتی شاهد پایمال شدن حق ورزشکاران در استان از سوی مسئولین هستیم آن وقت انتظار نابجاهی است که از آقایان داشته تا در چنین مواقعی از ورزشکاران مازندرانی دفاع نمایند چرا که آنان همانقدر که کلاه خود را سفت گرفته باشند بسیار مفید به فایده تر می باشد.
از طرفی انتظار از سید هادی حسینی و مقداد نجف نژاد دو نماینده مازندرانی تاثیر گذار در فراکسیون ورزش مجلس می رفت حداقل نه برای ورزشکاران رشته وزنه برداری و بهداد سلیمی بلکه برای تبلیغات بعدی شان هم که شده از وزیر ورزش در خصوص اتقاقات اخیر وزنه برداری توضیح می خواستند تا حداقل دل اهالی ورزش به حمایت مسئولانشان خوش باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

p 1 ارديبهشت 1392
بلایی که رضازاده برسرحسینی اوردکافی نیود حالانوبت بهدادشده
موسی 1 ارديبهشت 1392
آخر این چه فدراسیونی است که رضا زاده همکاره آن باشد ،مصیبتی که سر سعیدحسینی جوان وآینده دارآورده اند کم نبود ! پاسخ خداوقیامت چگونه خواهد بود ؟الان که در آستانه مسابقات جهانی هستند با این وسیله بهداد را درگیر جو سازی و مشکلاتی کرده اند که ازقبل مثل روز روشن است .کجایند نمایندگان مازندرانی که جهت گرفتن حق بهداد روی صندلی مجلس محکم چسبیده اند .می خواهند کاری بکنند که بهداد دیگر رکورد رضازاده را نشکند واو همیشه رکورد دار جهان باشد.
وموقع انتخابات عکس خود را کنار عکس بهداد بگذارند واز مردم رای جمع کنند!
نا شناس 1 ارديبهشت 1392
باسلام، اولا ما همه مسلمان و ایرانی هستیم و فرقی بین آقای رضا زاده و آقای سلیمی و باقری وجود ندارد و انسانیت انسان مهمتر از همشهری بودن است ثانیا امام علی علیه السلام میفرماید کسی که کلمه ای به من بیاموزد مرا بنده خویش نموده و این پهلوان دوست داشتنی مازندران عزیز ما باید مواظب هوای نفس خود باشد و خدای نکرده گول شیطان را نخورد تا همیشه و در همه جای ایران در قلبها جا بگیرد تا مازندرنیها همچچون به داشتن چنین پهلوانی افتخار کنند.
مبین 1 ارديبهشت 1392
شمال نیوز یادت رفت دو روز پیش داشتی بهداد رو می کوبیدی که احترام نگه نداشت حالا چی شده دم ازپایمال شدن حق ورزشکار مازندرانی می زنی ؟
خودت اول موضع خودتو روشن کن بعد بچاپ واقعاً که
نکنه یادت رفته چی راجع به بهداد می زدی؟
خیلی دم از مازندرانی بودن میزنی به عمل ثابت کن تازه دو رویی خودتم بزار کنار
اگه واقعا عادل هستی بچاپ تا بقیه هم نظر بدن راجع به موضع گیری های دوپهلوت امروز با بهداد و مازندرانی فردا بر بهداد ومازندران
نا شناس 1 ارديبهشت 1392
انگار اینطور حس می شه می خوان جلو رشد بهداد سلیمی رو بگیرن .... کسی که می تون تا المپیک بعدی فقط مدال طلا بگیره و پرافتخارترین ورزشکار جهان و ایران بشه
نا شناس 1 ارديبهشت 1392
متاسفم آقای رضازاده........................................
نا شناس 1 ارديبهشت 1392
اخه رضازاده بی سواد که تا اولین قهرمانیش به زور می تونست بخونه و بنویسه حالا واسه ما شده رئیس . اون شخصیت مافیایشو در نابود کردن چهرههای مستعدتر از خودش نشون داد . لطفا برین از امثال حسینی بپرسین.
نا شناس 1 ارديبهشت 1392
باقری که یک زمانی برای رسیدن به سرمربی گری تو میادین حوله رو دوش رضازاده می انداخت حالا که سرمربی شده نمی خواد رکورد رفیقش توسط سلیمی شکسته بشه برای همین بلائی که سر حسینی آوردند دارند سر بهداد می آرن
شريف 1 ارديبهشت 1392
جرا جند نفر كه براي ايران كسب مدال كرده اند رافداي يك مربي ميكنند حتما كارش ايراد دارد كه همه ازاو بد تعريفميكنند بهداد با او لج دترد آيا بقيه هم با او لج دارند پس آقاي رضازاده اينقدر در ماندن باقري پا فشاري نكن
علی ایمانی 1 ارديبهشت 1392
به نظر این حقیر سپردن یک فدراسیون ورزشی آنهم وزنه برداری به دست افراد نامدیر هر چند چندین دوره قهرمان جهان و یا المپیک باشند جفا به ورزش است . حالا آقا قصد دارد شهر تهران را هم به دست او بسپارند .
راه های دیگری برای جبران زحمات آقای رضا زاده وجود داشت .
رضا 1 ارديبهشت 1392
بهداد عشق مایی...
saravi 1 ارديبهشت 1392
آقاي رضا زاده يادت باشه بهداد سرورته.....
مهدی 1 ارديبهشت 1392
من نمی دونم این رضازاده بی سواد با مدرک سیکل چطور می خواد کاندید شورای شهر تهران بشه وای به حال این مملکت که آدمی مثل رضازاده عضو شورای شهر تهران بشه !!!
مهسا 1 ارديبهشت 1392
حاشیه رو بذارید کنار..........
نا شناس 31 فروردين 1392
رضازاده ميخواد فقط خودش باشه
محمد 31 فروردين 1392
بهداد دوست داریم نه از این باب که مازندرانی هستی و هم استانیم از این باب که ملتی رو با مدالت و افراشته شدن پرچم سرفراز کردی
حمید 31 فروردين 1392
شمال نیوز دو روز پیش پس چرا داغ تر از اش شده بودی.صحبت از پیشکسوت میکردی.حالا حرف عوض کردی.بی غیرت
نا شناس 2 ارديبهشت 1392
دم بهداد گرم ولی بی معرفت اسمی از مازندران نگفت بعد المپیک

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.